dissabte, 9 de gener del 2010

Fem història 2... Reto 2009



Gener de 2009. Inici d'un nou repte. Aquest, la Meri, l'ha fet ben complicat, és una partida de pòquer, on hem d'anar completant unes partides:
  • Escalera de RETO.
  • Escalera de PUNTS CARDINALS.
  • Escalera de ELEMENTS: Aigua, Aire, Terra i Foc.
  • Escalera de GÉNERES: Poesia, Teatre, Novel·la i Assaig.
Cada escalera consta de 4 cartes temàtiques + 1 comodí (on pots llegir el llibre que vols).
Quan  completes les 4 escaleres has conseguit el Full. (20 llibres)
  • Escalera de Pecats Capitals
Quan completes les escaleres ( 27 llibres ) i per completar el Repóquer havies de llegir 7 llibres més recomanats per la resta de participants.
Total que al finalitzar-lo t'has llegit 34 llibres sense adonar-te'n. No està malament.
http://www.meribelgica.com/reto2009/llibresUsuari.php?idUsuari=17
Entre els llibres que més em van agradar:





Com que el Repte el vaig acabar a juny i tenia tot l'estiu per davant, abans d'acabar l'any m'he llegit 74 llibres en total. Ni més ni menys que 22.999 pàgines (Comencí a apuntar-les quan comencí el Reto).

I ara ací estic esperant el RETO 2010, amb un ànsia incontenible. Mentres tant ... vaig llegint.