dissabte, 2 de gener del 2010

Comencem

I per on comence, bé lògicament pel principi. Tot començà a finals del 2007, estava en internet buscant alguna resenya o comentari del llibre" Hi ha un nen al lavabo de les nenes" i vaig tropessar amb un blog que tenia per títol "Pies Raros", comencí a llegir-lo i em va enganxar, no sé qui l'escriu, però m'agrada. Des d'aquest vaig botar a un altre :"Pies para Quiosquero", molt ingeniós i amb comentaris molt divertits. Bé d'un aní botant a un altre i ara la llista de favorits és llarguíssima.
Va ser al febrer de 2008 quan, al blog de Pies Raros vaig vore l'anunci del RETO 2008 de Meribelgica, entrí i de seguida em vaig inscriure (havia trobat allò que sempre havia anat buscant: gent que llig tant o més que jo), la cosa es que em vaig adonar que moltes de les persones que participaven feien comentaris als seus blogs i això em despertà un sentiment que em produïa molta angoixa: ENVEJA, tenia enveja de tota eixa gent que podia dir tot allò que pensava sobre els llibres que llegia i em vaig proposar de fer jo el mateix. Clar era un bon propòsit però...Per on començar? A qui demanar ajuda? Ja està li ho preguntí al Google (tot li ho pregunte al mateix, li pregunte fins i tot com fer pastissos) i com no! em va donar la resposta!. I ací estic fent un poc el mico i investigant com funciona açò. Per ara és una pàgina plana, però com deia ahir aquesta criatura creixerà i creixerà, fins que alcance la majoria d'edat.
Cada dia vaig a escriure un poc, i també aniré investigant per anar omplint-la.
Un B7 i fins demà.