divendres, 15 de gener del 2010

4t. llibre
Aurora Boreal
de Asa Larsson
384 pàg.
El cos de Victor Strandgård, el predicador més famós de Suècia, jeu mutilat en una remota església en Kiruna, una ciutat del nord submergida en l'eterna nit polar. La germana de la víctima ha trobat el cadàver, i la sospita recau sobre ella. Desesperada, demana ajuda a la seua amiga d'infància, l'advocada Rebecka Martinsson, que actualment viu a Estocolm i que regressa a la seua ciutat natal disposada a esbrinar qui és el veritable culpable. Durant la investigació només conta amb la complicitat d'Anna-Maria Mella, una intel·ligent i peculiar policia embarassada. En Kiruna molta gent sembla tenir una mica que ocultar, i la neu no tardarà en tenyir-se de sang.
Bé hui l'he començat. Té molt bones crítiques, però això no se sap mai. Ja vorem.
Bo, acabat i t'he de dir que tampoc està tan malament com deien alguns als seus blocs, personalment m'han agradat molt més els de la Camilla Läckberg. Jo no sé que em passa però quan he llegit aquest llibre, els de la Camilla i la sèrie Millenium el fred no me l'he llevat de damunt, tot amb tanta neu, el vent, la pluja i tot el que descriuen em fan sentir un fred que sobrepassa amb molt al que puga sentir físicament.
Crec que sí, em llegiré el segon d'aquesta dona. però una miqueta més endavant.