dimecres, 12 de maig del 2010

31é llibre
Por el amor de Dios.
Andreu Martín
257 pàg.
Molta gent necessita pautes, ordres, disciplina per a sentir-se persones i en això es basen per a captar-los en la secta Els descubridores de Déu, la Secta Ego, la qual afavoreix que cadascun dels seus membres, jerarquitzats seguint l'estructura piramidal, faça tot allò que vulga i li apetisca, doncs com déus que són tot ho tenen perdonat per endavant. Uns altres són captats després d'observar les seues ànsies de poder, aquests ocupen les capes més altes de la piràmide.
Però una nit van embogir els déus, tres d'ells es van suïcidar, a un altre li violen a la filla, li cremen l'habitatge i l'oficina dels seus advocats. Perquè?
Això és el que investigarà l'inspector de policia Javier Lallana. Encara que el cas no siga del departament d'homicidis al que pertany, la curiositat el durà a la solució de tots els  perquès.
El primer llibre que vaig llegir d'Andreu Martín "No demanes llobarro fora de temporada", em va agradar, encara que en veritat el vaig llegir per  poder ajudar el meu fill a fer un treball per a classe. En aquell moment vaig pensar que aquest autor era per a tenir en compte, doncs la seua narració és fluida, amena i sense ampul·lositats ni artificis. I per a llegir bona novel·la negra i de misteri no cal que els noms dels carrers tinguen 22 consonants i 3 vocals. Tu ja m'entens.